Ανελκυστήρες Ατόμων
Η εταιρία μας προσφέρει ολοκληρωμένα συστήματα ανελκυστήρων. Εγκαθιστούμε τον κατάλληλο τύπο ανελκυστήρα βασισμένο στις ανάγκες, ιδιαίτερες συνθήκες και αισθητικές προτιμήσεις σας.

Προσφέρουμε λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες των μονοκατοικιών αλλά και κτιρίων πολυκατοικιών με περισσότερες στάσεις. Διαθέτουμε μια μεγάλη γκάμα επιλογών θαλάμου με μεγάλη ποικιλία σε σχεδία και χρώματα, που προσφέρουν άνεση και καλαισθησία στην κάθετη μετακίνηση σας.
Ο μηχανικός ανελκυστήρας είναι ο παλαιότερος τύπος ανελκυστήρα που τέθηκε στην υπηρεσία του σύγχρονου ανθρώπου, καθώς μετράει πάνω από έναν αιώνα ζωής. Παρόλη όμως την προχωρημένη ηλικία του, δεν σκέφτεται να συνταξιοδοτηθεί αλλά συνεχώς εξελίσσεται!
Μηχανικά ο τρόπος που λειτουργεί ο μηχανικός ανελκυστήρας είναι ο εξής: Σε μια τροχαλία προσαρμοσμένη σε έναν ηλεκτροκινητήρα, περνά ένα συρματόσχοινο που απ’ τη μια μεριά «κρέμεται» ο θάλαμος και απ’ την άλλη τα αντίβαρα. Ένας ηλεκτροκινητήρας παρέχει την απαιτούμενη δύναμη, ώστε ο θάλαμος και τα αντίβαρα να κινούνται σύμφωνα με τις επιθυμίες μας. Το σύστημα θαλάμου-αντίβαρου τσουλάει πάνω σε ράγες, οι οποίες παίζουν και το ρόλο το φρένου σε περίπτωση που σπάσει το συρματόσχοινο, πράγμα εξαιρετικά απίθανο, καθώς το ασανσέρ είναι μια ασφαλής μηχανή μεταφοράς.
Υπάρχουν δύο ειδών μηχανικά ασανσέρ. Το παλιότερο είναι αυτό που κινείται με *μια σταθερή ταχύτητα σε όλη τη διαδρομή του, πράγμα που το καθιστά αργό, αλλά και «απότομο» στο σταμάτημά του. Η εξέλιξη βέβαια έφερε τον δεύτερο τύπο, αυτόν των δύο ταχυτήτων ο οποίος ξεκινάει με μεγάλη ταχύτητα και λίγο πριν σταματήσει η ταχύτητα αρχίζει να μειώνεται. Ο νέος αυτός τύπος λύνει σε μεγάλο βαθμό τα προβλήματα που υπήρχαν, καθώς πλέον το ασανσέρ, γίνεται πιο γρήγορο λόγω της μεταβαλλόμενης ταχύτητάς του, αλλά και το «άγαρμπο» σταμάτημά του γίνεται πλέον πιο ομαλό.
Το επόμενο βήμα είναι γεγονός και ονομάζεται inverter. Είναι στην ουσία ένας τρόπος να ελέγχουμε ηλεκτρονικά την ταχύτητα του ανελκυστήρα. Με το νέο αυτό σύστημα καταφέρνουμε να «εξυγχρονίσουμε» τον μηχανικό ανελκυστήρα. Τι καταφέρνουμε λοιπόν με το inverter; Το πρώτο και σημαντικό είναι η οικονομία. Ένα σύστημα inverter, θα μας κάνει οικονομία έως και 30%. Το νέο σύστημα είναι αυτό που θα είναι πλέον υπεύθυνο για το σταμάτημα του ασανσέρ. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα μικρότερη καταπόνηση των φρένων που σημαίνει οικονομία και οικολογία. Με τη χρήση inverter πετυχαίνουμε να έχουμε λιγότερες βλάβες για τα συρματόσχοινα, άρα μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και οικονομία. Παράλληλα, χρησιμοποιώντας το εν λόγω σύστημα, ελέγχουμε την επιτάχυνση και την επιβράδυνση του ασανσέρ. Συνεπώς τελειοποιούμε την κίνηση και ειδικά το ξεκίνημα και το σταμάτημα, δύο σημεία που μας προβλημάτιζαν έντονα κατά τη χρήση του μηχανικού ανελκυστήρα.
Μηχανικά ο τρόπος που λειτουργεί ο μηχανικός ανελκυστήρας είναι ο εξής: Σε μια τροχαλία προσαρμοσμένη σε έναν ηλεκτροκινητήρα, περνά ένα συρματόσχοινο που απ’ τη μια μεριά «κρέμεται» ο θάλαμος και απ’ την άλλη τα αντίβαρα. Ένας ηλεκτροκινητήρας παρέχει την απαιτούμενη δύναμη, ώστε ο θάλαμος και τα αντίβαρα να κινούνται σύμφωνα με τις επιθυμίες μας. Το σύστημα θαλάμου-αντίβαρου τσουλάει πάνω σε ράγες, οι οποίες παίζουν και το ρόλο το φρένου σε περίπτωση που σπάσει το συρματόσχοινο, πράγμα εξαιρετικά απίθανο, καθώς το ασανσέρ είναι μια ασφαλής μηχανή μεταφοράς.
Υπάρχουν δύο ειδών μηχανικά ασανσέρ. Το παλιότερο είναι αυτό που κινείται με *μια σταθερή ταχύτητα σε όλη τη διαδρομή του, πράγμα που το καθιστά αργό, αλλά και «απότομο» στο σταμάτημά του. Η εξέλιξη βέβαια έφερε τον δεύτερο τύπο, αυτόν των δύο ταχυτήτων ο οποίος ξεκινάει με μεγάλη ταχύτητα και λίγο πριν σταματήσει η ταχύτητα αρχίζει να μειώνεται. Ο νέος αυτός τύπος λύνει σε μεγάλο βαθμό τα προβλήματα που υπήρχαν, καθώς πλέον το ασανσέρ, γίνεται πιο γρήγορο λόγω της μεταβαλλόμενης ταχύτητάς του, αλλά και το «άγαρμπο» σταμάτημά του γίνεται πλέον πιο ομαλό.
Το επόμενο βήμα είναι γεγονός και ονομάζεται inverter. Είναι στην ουσία ένας τρόπος να ελέγχουμε ηλεκτρονικά την ταχύτητα του ανελκυστήρα. Με το νέο αυτό σύστημα καταφέρνουμε να «εξυγχρονίσουμε» τον μηχανικό ανελκυστήρα. Τι καταφέρνουμε λοιπόν με το inverter; Το πρώτο και σημαντικό είναι η οικονομία. Ένα σύστημα inverter, θα μας κάνει οικονομία έως και 30%. Το νέο σύστημα είναι αυτό που θα είναι πλέον υπεύθυνο για το σταμάτημα του ασανσέρ. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα μικρότερη καταπόνηση των φρένων που σημαίνει οικονομία και οικολογία. Με τη χρήση inverter πετυχαίνουμε να έχουμε λιγότερες βλάβες για τα συρματόσχοινα, άρα μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και οικονομία. Παράλληλα, χρησιμοποιώντας το εν λόγω σύστημα, ελέγχουμε την επιτάχυνση και την επιβράδυνση του ασανσέρ. Συνεπώς τελειοποιούμε την κίνηση και ειδικά το ξεκίνημα και το σταμάτημα, δύο σημεία που μας προβλημάτιζαν έντονα κατά τη χρήση του μηχανικού ανελκυστήρα.
Οι υδραυλικοί ανελκυστήρες χρησιμοποιούνται ευρέως εδώ και 30 χρόνια. Οι ανελκυστήρες αυτοί είναι η ιδανική πρόταση για εξοικονόμηση χρόνου και κόστους εγκατάστασης. Αποτελούν αξιόπιστη επιλογή για εργοστάσια και βιομηχανικές μονάδες, καθώς και οικονομική και ποιοτική λύση για πολυκατοικίες και γραφεία μικρού χώρου.
Ο κινητήριος μηχανισμός των συστημάτων αυτών αποτελείται από ηλεκτροκινητήρα, δοχείο λαδιού-αντλία, έμβολο, συγκρότημα βαλβίδων. Η αρχή λειτουργίας βασίζεται στην ανύψωση του εμβόλου (που βρίσκεται δίπλα ή όπισθεν του θαλάμου) με λάδι που παρέχεται από την αντλία ενώ οι επιθυμητές συνθήκες κίνησης εξασφαλίζονται από το μπλοκ βαλβίδων.
Ο κινητήριος μηχανισμός των συστημάτων αυτών αποτελείται από ηλεκτροκινητήρα, δοχείο λαδιού-αντλία, έμβολο, συγκρότημα βαλβίδων. Η αρχή λειτουργίας βασίζεται στην ανύψωση του εμβόλου (που βρίσκεται δίπλα ή όπισθεν του θαλάμου) με λάδι που παρέχεται από την αντλία ενώ οι επιθυμητές συνθήκες κίνησης εξασφαλίζονται από το μπλοκ βαλβίδων.